Het laten berekenen van de herbouwwaarde en onze andere dienstverleningen

Het berekenen van de herbouwwaarde van uw pand? Een aansprakelijkheidsverzekering afsluiten? Onafhankelijk advies bij afhandeling van schades? Als Vereniging van Eigenaren (VvE) behartigt u de belangen van leden – maar heeft u bovendien nog veel meer andere zaken aan uw hoofd. Wanneer u als bestuurder van de VvE de taak heeft om de juiste verzekeringen uit te zoeken, blijkt dit dan ook vaak niet altijd even eenvoudig. Een belangrijk onderdeel van een goed VvE Beheer is de risico-inventarisatie en daarop afgestemde verzekeringen. Wij hebben veel ervaring met het verzekeren van VvE’s en kunnen u daarbij goed ontzorgen. Het is voor alle eigenaren belangrijk dat hun VvE verzekering goed geregeld is.
Zowel voor kleine als grote verenigingen
Onafhankelijk advies en bemiddeling
Begeleiding van A tot Z

Heeft u nog vragen?

Voor al uw vragen kunt u onze veelgestelde vragenlijst bekijken. Wordt u vraag niet beantwoord kunt u telefonisch of via de mail contact met ons opnemen.

Wij berekenen de herbouwwaarde en ondersteunen u met andere diensten

VvE’s zijn verplicht een opstalverzekering en een VvE aansprakelijkheidsverzekering af te sluiten. Een opstalverzekering beschermt tegen risico’s van schade aan de gemeenschappelijke delen van het gebouw, zoals de vloeren, muren en gevels. Een aansprakelijkheidsverzekering ofwel WA-verzekering dekt schade aan (bezittingen van) derden als gevolg van gebreken aan het pand. Het verzekerde bedrag van de opstalverzekering is meestal gebaseerd op de herbouwwaarde. Een deskundig taxateur kan deze herbouwwaarde door middel van een taxatie bepalen en daarmee het risico van onder- of oververzekering wegnemen. Andere optionele verzekeringen die de VvE kan afsluiten, zijn bijvoorbeeld:

De voordelen van onze dienstverlening

Wij hebben ruime ervaring met het verzekeren VvE’s en werken samen met een aantal VvE administratie-/beheerkantoren. Dat betekent voor u:

• Persoonlijk advies voor de juiste VvE verzekeringen.
  • Advies en hulp bij het bepalen van de herbouwwaarde.
  • Goed en onafhankelijk advies bij afhandeling van schades.
  • Afstemming hoofdpremievervaldata op de door u gewenste boeking perioden.
  • Goede service bij het opvragen van gegevens voor het samenstellen van de jaarrekening.
  • Gemak bij het omzetten van verschillende verzekeringen van verschillende maatschappijen.

Laat u adviseren over onze verzekeringsmogelijkheden

Wilt u de herbouwwaarde door ons laten berekenen of bent u benieuwd naar het persoonlijk advies dat wij uw organisatie geven? Neemt u dan gerust contact met ons op. U bereikt ons op info@vvebeterverzekerd.nl of via ons contactformulier. Als VvE verzekeringskantoor ondersteunen wij u graag op het gebied van de verschillende verzekeringen en het berekenen van de herbouwwaarde.